اذا جاء نصرالله و الفتح

هر خاطره ،خاطره نیست

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۲۷ ب.ظ

مطلبی که دوست دارم امروز واستون بنویسم ،موضوعیست که خیلیا ممکنه درگیرش باشند ، یک موضوع به درد بخور؛ تجربه یه اتفاق!
اگر از موضوعی ناراحت شدید یا کسی شما را خیلی ناراحت کرد ،دست بقلم بشین، سر یک مسئله (که اگر یک نامحرمی خانم شما را با الفاظی که شما صمیمانه خانمتان را صدا میزنید بزنه ،به رگ غیرتتون بر میخوره،این اتفاق هم واسه من افتاد) . خونه مادر خانمم رفتم و باالاتفاق اون شخص هم بود،خب داماد بزرگتر ،خصوصیتی که من دارم اینه که با توجه به کمالات و رفتارها و سطح فکریشون بهشون توجه میکنم و در این باره فردی راسخ هستم ، خب!بهم توجهی نکرد و سردی جواب سلامش این را تایید می کرد، تحلیل من این هست؛ اون از رفتار سابق من ناراحت شده و بهش برخورده و با بی محلی میخواد این مفهوم را به عنوان بزرگتر برسونه که بروم و ازش معذرت بخوام، اما خرد من بهم میگه؛ به قوانین احترام بگذارم لذا عکس العمل اون نشان از میزان رشد خرد اوست ، و رفتارش نشون داد که پیشرفتی در این مورد نکرده .
نتیجه من از این برخوردشون این بود که:
نباید در مقابل رفتار جهالت آمیز افراد خود را ناراحت کرد. 
متاسفانه در جامعه ما افراد کمال طلب نیستند و خود را فقط به مادیات مشغول کردند ،کمالات خرد و اندیشه،
به قول من ؛ وا اسف از آن روز که بزرگان از مرکب خرد پایین آیند و نونهالان بر مرکب علم و خرد سوار!

تفکر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۸
محمد رضا سلیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی